• JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Vraag je klant om een introductie! PDF Afdrukken E-mail
Het is heel goed denkbaar dat je tevreden klanten hebt. En dat die klanten over een behoorlijk netwerk beschikken. Waarom zou je die twee gegevens niet combineren? Het restaurant waar ik laatst zo goed gegeten heb, wil ik immers met alle plezier bij jou aanbevelen. Alweer enige tijd geleden tijdens een open verkooptraining discussieerden we hierover. De deelnemers vonden het maar een raar idee om aan die tevreden klant te vragen of deze je misschien bij een relatie zou willen introduceren. Nog geen maand later komt één van de deelnemers naar mij toe met de mededeling dat hij zijn cursus geld dubbel en dwars had terug verdient. Hij verkocht disposables (o.a. operatiehandschoenen) aan ziekenhuizen. Toen hij zijn klant vroeg om hem ergens te introduceren pakte deze zonder problemen de telefoon en belde een collega van een ander ziekenhuis. Met zo’n mooi podium was de afspraak snel gemaakt en resulteerde in een jaarcontract!
Nieuwe ideeën en methodes voelen in het begin altijd even onnatuurlijk. En dat geldt ook voor het vragen voor een aanbeveling of introductie. Tenzij koude acquisitie jouw hobby is, raad ik je aan echt eens werk van introducties en aanbevelingen te maken.
Om een duurzame stroom van aanbevelingen op gang te houden moet je wel goed zorgen voor diegene die jou willen aanbevelen.
Laatst geupdate op ( dinsdag 27 september 2011 )
 

Wie is er online

Login Formulier


| Nog geen account? Maak er één aan!
|

Nieuws Flits

Agenda

Agenda is leeg
U bent hier  :Home