• JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Vraag je klant om een introductie!
Het is heel goed denkbaar dat je tevreden klanten hebt. En dat die klanten over een behoorlijk netwerk beschikken. Waarom zou je die twee gegevens niet combineren? Het restaurant waar ik laatst zo goed gegeten heb, wil ik immers met alle plezier bij jou aanbevelen.
Laatst geupdate op ( dinsdag 27 september 2011 )
Lees meer...
 
Hoe marktgericht is uw organisatie?

Klantgerichtheid is uit! Marktgerichtheid is HOT! Klantgerichtheid was tot vandaag de dag de manier om je te onderscheiden, De afgelopen jaren hebben verschillende klantgerichte organisatie echter het onderspit moeten delven. De wereld veranderd zo snel dat je naast je trouwe klanten vooral ook de markt en concurrentie ontwikkelingen in de gaten moet houden. En hoewel veel ondernemers en topmanagers denken dat ze dat voldoende doen wijst de praktijk anders uit.

Laatst geupdate op ( dinsdag 27 september 2011 )
Lees meer...
 
Net zo succesvol als Sven?

 Sven veroverde zaterdag zijn gouden medaille op de 5000 meter. Hij moest er keihard voor werken. Uit het niets kwam Seung-Hoon Lee (wie?) uit Zuid-Korea gevaarlijk dicht in de buurt. Lee gaf slechts 2,35 seconden toe op Kramer. Sven heeft er 4 jaar kei hard voor gewerkt. Hij wist dat het er nu op aankwam! En heeft werkelijk alles gegeven. En hij won! Met een geringe voorsprong op zijn concurrent!

Laten we eens kijken welke lessen wij als verkopers hier van kunnen leren:

Laatst geupdate op ( maandag 15 februari 2010 )
Lees meer...
 
Aanmelden op deze website

Op de hoogte blijven van ontwikkelingen en trends in het verkoopvak?  Kennis delen met verkoop experts?
Meld je nu aan en krijg direct toegang tot;
- Nieuws over de laatste trends
- Documenten en whitepapers
- Het salesforum MeetingPoint
- en ontvang je onze periode nieuwsbrief

 Image

Laatst geupdate op ( maandag 15 februari 2010 )
 
Ontslag dreigt voor 1 op 3 Commerciele Managers!

Uit recent onderzoek van Hay Group en Batenborch blijkt dat 31% van de ondernemingen in de komende 12 maanden wisselingen in het commercieel management zal doorvoeren. En nog eens 11%  neemt een wisseling in overweging! Lijkt verkoop(management) onder druk van de crisis eindelijk professioneel te worden? Nu ruim 2/3 van de ondernemingen hun omzet ziet teruglopen, staat sales meer onder druk als ooit tevoren. Opmerkelijk detail is overigens  dat ook in de hoogtij dagen zo’n 40% van de verkooporganisaties hun doelstellingen niet realiseerden!

Laatst geupdate op ( dinsdag 17 november 2009 )
Lees meer...
 
Offertes die scoren

Image
Eén van de verkopers die ik onlangs mocht begeleiden had een zeer goed gevulde pipeline. Vanaf het begin van het jaar kon hij putten uit een buffer van wel 80 deals die binnenkort zouden vallen. Met zoveel uitstaande offertes stak hij met kop en schouders boven zijn collega’s uit. Hij maakte zich dan ook niet zo druk…. Althans tot nu toe dan. Want met een zeer beperkte gerealiseerde omzet en nog maar 3 maanden te gaan was de druk nu toch wel erg hoog geworden.

.

Laatst geupdate op ( dinsdag 22 september 2009 )
Lees meer...
 
6 tips om uw mensen te motiveren

De management boeken schrijven altijd over de 4 kerntaken van een manager: plannen, leiden, organiseren en beheersen (kortweg PLOB). Het is mijn stellige overtuiging dat het eigelijk PLOMB zou moeten zijn. De M staat voor motiveren! Uit onderzoek van Quantum Workplace onder meer dan anderhalf miljoen werknemers in 5.000 bedrijven, bleek dat 66 procent last heeft van verminderde werknemerbetrokkeheid als direct gevolg van de crisis

Laatst geupdate op ( woensdag 28 oktober 2009 )
Lees meer...
 
Verkooptraining: succesvolle verkoopgesprekken voeren
In de verkoopwereld kent het erepodium slechts één plek, er is geen ruimte voor een 2de of 3de plaats! Alleen de winnaar wordt beloont met een order. Het verschil tussen die eerste en tweede is vaak niet meer dan een fractie. Het is een kwestie van willen en kunnen winnen!
Laatst geupdate op ( dinsdag 08 september 2009 )
Lees meer...
 
<< Begin < Vorige 1 2 3 Volgende > Einde >>

Resultaten 1 - 9 van 22

Wie is er online

Login Formulier


| Nog geen account? Maak er één aan!
|

Nieuws Flits

Agenda

Agenda is leeg
U bent hier  :Home